Jå neili då håm meine Kinda gmoand: „Liabe Mama, a so kriagst koan neichn Mo. Imma nua Jeans, a karierts Hemad und Stiefin. Iatzt ziag di hoid endli amoi anders o."
Zwegsm gescheidn Hüftschwung håb i di hoibade Nåcht auf YouTube aloanigs an Samba-Einsteigerkurs gmåcht.
Ab ind Stådt, eikauft und dann håb i mi gstylt und in ultraweide Kniahosn gschmissn, a hochmoderns, ausgfransts Shirt dazua und a Jackn, so weich wiara Sofakissn.
Plateautreta nua vom ållafeinstn und a Handtascherl aus echtm Leda, so gånz a gachs* Hüaterl mit Feda, des håd gwiss a ned a jeda.
Soga an Goildschmuck håb I mia kauft füan Hois, füad Arm so ebbs zum Klimpern, a teurigs Make-up , an rodn Nagellack und schwarze Fårb füa långe Wimpern.
Übam Knöchel leuchtet a neichs Tattoo, drum geh i heid a amoi ohne Strümpf. Und mid meim ållaletztn Goid håb i mia a Parfüm gkauft, Chanel Numma 5.
Iatzt nix wia hi zum Ball der einsamen Herzn. Scho beim Aussteign håb i eam gseng. Boah, wås füa a gescheids Månnsbüid steht da an da Düa? Da wars um mi gscheng!
Federnden Schritts und mit meim Hüftschwung, am Lächeln, dass d'Zähn nua a so blitzn stoizier i zua Düa, wia a fesche Prinzessin, an Stolpera und scho lieg i drin in da Pfützn.
Aus is, i seg eam no lachend im Tanz-Lokal verschwindn und mi kånnst nåcher in Jeans und Hemad vorm Fernsea findn.
*gach: hier draufgängerisch, wild, steil
Clara
hat folgende Dateien an diesen Beitrag angehängt
Als ich auf dieses Juwel gestoßen bin musste ich vor allem beim Hören Klatschen und Lachen vor Freude ….. einfach klasse, das ist wundervoll.
Ich hab gesehen, dass du im November 22 zuletzt hier online warst, aber vielleicht erreicht dich mein Lob irgendwie. Jedenfalls klasse, danke für dieses Schmankerl!
ist ja schön von Dir zu hören @Clara, das auch nur, weil ich Dich zu den bis jetzt noch Mitglieder Gruppe verschoben habe. Solltest Du Dich bis Ende Jahr nicht weiter am Forum beteiligen, werde ich Dich leider löschen. Das habe ich so mitgeteilt und dabei bleibt es auch. Ein Glück, dass der Olli dich hochgeholt hat, sonst hätten wir wohl gar nichts mehr von Dir gehört.
@Carlino, also ich hab das mit dem Weilen im Fall nicht so verstanden, wie es vielleicht Clara verstanden hat.
Ich sage das hier, damit die Mitglieder wissen, was Sache ist und Clara uns eine konkrete Zu. - oder Absage gibt. Wenn möglich, sachlich und ohne Anschuldigungen, die zwischen mir und Ihr gegenseitig bestehen.
falls es für euch in Ordnung ist, dass ich mich auch noch die nächsten paar Monate eher inaktiv verhalte, dann würde ich im Forum bleiben. Ich habe eine totale Schreibflaute. Schon länger. Und auch keine Zeit.
Wir hoffen, dass dir unser Forum gefällt und du dich hier genauso wohlfühlst wie wir.
Wenn du uns bei der Erhaltung des Forums unterstützen möchtest, kannst du mit Hilfe einer kleinen Spende dazu beitragen,
den weiteren Betrieb zu finanzieren.
Deine Spende hilft!
Spendenziel: 144€
35%
Forum online seit 10.11.2013 Design by Gabriella Dietrich